Kupec je odgovoren za pregled pravilnosti naročila in preverjanje prejetih izdelkov. Kakršnekoli nepravilnosti je treba sporočiti takoj, saj poznejše reklamacije količine ne bodo upoštevane. Vse pritožbe bomo rešili v dogovoru z naročnikom storitve oziroma prejemnikom izdelkov.

Reklamacijo izdelkov lahko uveljavljate, če:

  • so se izdelki poškodovali med dostavo ali ste prejeli odprto pošiljko;
  • ste prejeli neustrezno število izdelkov, ki se razlikuje od količine na prevzemnih dokumentih;
  • so dostavljeni izdelki polomljeni ali uničeni ali ste prejeli napačen izdelek.

Za uveljavljanje reklamacije nas v najkrajšem možnem času kontaktirajte preko e-pošte info@osterrob.si in telefonske številke +386 31 633 125, in sicer od ponedeljka do petka med 10:00 in 18:00 uro. Zavezujemo se, da bomo reklamacije obdelali v najkrajšem možnem času in hitro in efektivno poskrbeli za rešitev težave.