Če z našo storitvijo brušenja niste zadovoljni, bomo storitev znova izvedli in v celoti prevzeli stroške poštnine in dela.

Kupec je odgovoren za pregled prejetega naročila in preverjanje nabrušenih nožev in kakršnekoli nepravilnosti je treba sporočiti takoj, saj poznejše reklamacije (storitve ali količine) ne bodo upoštevane. Vse pritožbe bomo rešili v dogovoru z naročnikom storitve oziroma prejemnikom izdelkov.

Reklamacijo storitve lahko uveljavljate, če:

  • so se izdelki poškodovali med dostavo ali ste prejeli odprto pošiljko;
  • ste prejeli neustrezno število izdelkov, ki se razlikuje od količine na prevzemnih dokumentih;
  • so dostavljeni izdelki polomljeni ali uničeni ali ste prejeli napačen izdelek;
  • niste zadovoljni z izvedeno storitvijo.

Za uveljavljanje reklamacije storitve nas v najkrajšem možnem času kontaktirajte preko e-pošte info@osterrob.si in telefonske številke +386 31 633 125, in sicer od ponedeljka do petka med 10:00 in 18:00 uro. Zavezujemo se, da bomo reklamacije obdelali v najkrajšem možnem času.